Гост в блога. Деси от Dessytalks.com

By Pandasmakeup - 0:41

Имам си гост!
Добре де, гостенка.
И тази гостенка е блогър. Бюти блогър.
Тя със сигурност би ме поправила за последното, защото нейното местенце не е така строго MakeUp&Cosmetics ориентирано, както е моят блог например, но само да видите публикациите й ....

Поканих я защото има вкус. Защото знае какво пише и как да го напише. Вижте кой стои зад dessytalks.com. Запознайте се с Деси.



Коя е Деси от Dessytalks?
Жена, майка, зодия Везни, от Пловдив (но в момента в София), обожавам музиката, книгите и ... това-едва-ли-е-изненада-за-някого-и-все-пак-нека-да-създадем-малко-съспенс.... козметиката и грима :)

Какво те накара да създадеш Dessytalks? Какво ти даде и взе този проект?
Накараха ме гласовете в главата ми :D. Всъщност, сигурна съм, че много от четящите ще ме разберат като кажа, че причината беше необходимостта да обсъждам нещата, които ме вълнуват (независимо дали са за козметика или друго) и предпочитах да правя това с хора, на които им е интересно, а не непрекъснато да изливам тази информация върху горкия ми приятел, който търпеливо понасяше ентусиазма ми покрай новооткрит тоник за лице или червило, но само толкова.
Единственото, което ми отнема блогът е по няколко часа от съня ми нощем, защото тогава е единственото време, в което мога да подготвям публикациите. Това което ми даде обаче, е много. Най-вече ми помогна да спра да се смущавам от това, че обичам грима и козметиката и да разбера, че това е хоби точно като всяко друго и то е точно толкова несериозно или сериозно, колкото ходенето за риба, играенето на настолни игри, бродирането, рисуването или каквото друго се сетите. 

Голямо място в блога заемат козметичните ти публикации. Are you makeup-addicted?
Със сигурност, но и не само. Бялата козметика също ми е голяма слабост и непрекъснато се люшкам от едното към другото.

Сподели с нас кои бяха любимите ти продукти за Октомври?
През октомври определено мога да кажа, че любимото ми откритие беше матовото червило на Inglot с номер 405. Цветът и формулата са много подходящи за сезона, така че почти не съм ползвала други червила, с изключение на тези, които са били в процес на тестване. 
Друг продукт, който страшно много ми хареса е новата палитра сенки за очи на Catrice – Chocolate Nudes. Страхотни цветове, добро качество и разнообразие от матови и блестящи.


Появил ли се е такъв продукт в живота ти, който ще купуваш отново и отново и отново?
Да, разбира се. Много обичам да използвам масло от жожоба – хидратира страшно добре кожата както на лицето, така и на тялото, дори го използвам за дъщеря ми, когато кожата й е много суха. 

А такъв, който не би купила никога, ама никога повече? Разкажи ни за най-големите си козметични разочарования.
Много ми се искаше тук да нямах какво да споделя, но както повечето жени и аз неведнъж съм оставала разочарована. Един от продуктите, които може би най-много са ме разочаровали до момента беше серумът на Estee Lauder – Advanced night repair, защото е един от тези продукти, за които всички сме слушали колко са вълшебни, а и цената му никак не е от тези, които лесно можеш да преглътнеш в случай на разочарование. За жалост за мен не сработи и го подарих на майка ми, която, между другото, беше очарована. Явно наистина продуктът е хубав, но не е бил за мен. 
Друго, с което не сполучих наскоро беше CC кремът на Bourjois. Чувала съм толкова позитивни мнения за него и си го купих с голямо желание. Уви... бях страшно разочарована. Първо, кожата ми реагира ужасно на него и после ми трябваха седмици да я приведа в нормален вид. И второто, което забелязах е, че след час-два Т-зоната на лицето ми страшно се омазнява. Проблем, който не съм имала с никой друг продукт. Така че определено този СС крем заминава в кошчето.


Коя е любимата ти бюти хитрина, която винаги работи?
За мен това са маските за лице. Считам, че те са един от най-бързите и лесни начини да се придаде на кожата свежест и ако носим грим след това, да го направим да изглежда много по-безупречно.

Един продукт от висок клас или няколко продукта от среден клас?
Страхотен въпрос! Зависи за какви продукти говорим. Ако се касае за бяла козметика, определено предпочитам един продукт от висок клас. Говорим ли за грим обаче, спокойно мога да мина с няколко продукта от среден и дори няма да се замисля.

Има ли козметичен бранд, който почти никога не те разочарова?
Като цяло не съм почитател на това да купувам всичко от една-единствена марка, но разбира се, има такива, които успяват да поддържат високо качество в по-голямата част от продуктите си. За мен такива са например NYX (макар че ще излъжа, ако кажа, че не съм имала разочарования и от тях).

И последно, сподели с нас още малко от опита си. Кои са твоите най-любими на света ... 
- любим фон дьо тен:  Bourjois Healthy Mix Serum – има цвят, който ми пасва много добре, лек е, стои много естествено и е на съвсем достъпна цена. Много харесвам и Healthy Mix Foundation, който е малко по-покривен.


- любим коректор: Rimmel Wake me up – мога да кажа същото като за фон дьо тена. За мен това е чудесен продукт, който стои много естествено и се слива с кожата (имайте предвид обаче, че не е много покривен). Освен това коректорите са от този тип продукти, които доста често се налага да купуваме и се радвам, че не ми се налага да издевателствам над банковата си сметка на всеки два-три месеца. 



- любимо червило: имам чувството, че любимото ми червило се сменя буквално всеки месец. Може би Walkyrie от матовата серия молив/червила на NARS – перфектната комбинация от много добра формула и разкошен цвят.


- любима единична сянка: може би ще е малко нестандартен избор, защото определено не е цвят, който нося всеки ден, но искам ли да се чувствам по-специално, винаги се сещам за Coppering на MAC – перфектният цвят за светли очи, макар че вероятно би стоял страхотно и на по-тъмните.


- любим балсам за устни: тъкмо приключих бурканче с NUXE Reve de Miel и определено ще си го купя отново - съдба, която рядко спохожда други от категорията :).


- любим руж: за мен това е Glam Vintage Blusher на Artdeco. Цветът е много подходящ за моята кожа, а освен това е съставен от три нюанса, разположени така, че всеки да може да се ползва самостоятелно, което е голям плюс.








Е, приятели, това беше една малко по-различна статия, която пак си е бюти и се надявам да е била интересна. Обмислям идеята да правя от време на време такъв тип гост-постове, защото има много хубави български блогове, списвани с любов и желание от прекрасни и интелигентни момичета. А от такива хора винаги има какво да се научи.

Stay tuned и не забравяйте да погледнете статиите на моята гостенка - DESSYTALKS.COM. Сред тях ще откриете и една с мое участие. А facebook страницата на Деси можете да видите тук: DESSYTALKS.
_______________________________________
*Последвайте ме във FACEBOOK или се абонирайте за публикациите ми в  BLOGLOVIN .

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара

Ще се радвам, ако пожелаете да споделите Вашето мнение с мен !!! :)