Nyx

Глос за устни Nyx Plumping lip gloss в цвят PIU09 Jessica

By Pandasmakeup - 0:42

  Днес, приятели, ще ви разкажа за един продукт, към който до последно не вярвах, че ще посягам толкова често. Той е от онези находки, които преди години бяха направили BUUUUMMMM на козметичния пазар. Сещате ли се колко развълнувани бяхме всички дами с мънички устенца, когато излязоха напомпващите гланцове за устни? Е, напомпване не видяхме, ама поне се повълнувахме малко.


  Аз като един реалист човек, към днешна дата не бих си дала парите за подобни илюзорни продукти, но съвсем неочаквано една приятелка ми го подари. Всъщност тя има филъри в устните и се оказало, че в този глос има някаква съставка, която нямало да й се отрази добре. Та така чисто новичък кацна при мен. 
Този път искам да започна с рекламното послание на NYX:

"Мечтаете за по-големи и плътни устни? Уголемете устните си с нашия гланц Pump It Up Lip Plumper! Формула обогатена със специален пептид Maxi-Lip, който стимулира синтеза на колаген в резултат, на което устните са по-плътни, по-стегнати и по-гладки."


Цветът, който аз притежавам изглежда розов, но на устните е безцветен
Консистенцията е доста гъста, а усещането - доста лепкаво. Продуктът съдържа в себе си милиони малки блестящи частички. Всъщност дори бих казала, че са разноцветни. Аз не харесвам разни брокатени истории, но тук ефектът е изключително фин. И много красив. Устните са едновременно озарени и подчертани без непременно да са с някакъв цвят. Освен това този блестящ прашец прави блясъкът на устните кристален, а не просто като намазани с течен силикон.
  
  Между другото трябва да отбележа, че това е един доста мултифункционален продукт. Изключително подходящ за всяко време на денонощието - за грим тип "силни очи,слаби устни", за ежедневен и офис грим, за до супермаркета или просто когато ви се иска да си мацнете нещо върху устните.

  Издръжливост- доста добра (следствие от лепкавостта му). Усещането на устните не е тип маслено, а частиците леко се усещат. Не се тревожете, фино смлени са, но пък огромно количество. Ароматът е доста кофти, но не е проблем за мен, не ми се струва натрапчив.
Опаковката е от 8 мл, годност 12 месеца след отваряне, нанася се със стандартен апликатор. Цената му е 13,95 лв, но във връзка с ликвидацията на NYX Bulgaria, в Златна Рибка беше на цена от 8,37 лв. Ако изобщо е останало нещо вече.


  И сега най-важното: помпи ли или не помпи :) Първо написах "не". Обаче после се замислих и го изтрих. И понеже искам да съм максимално обективна, ще кажа, че все пак май има нещо ...
  Лично на мен ми е трудно да забележа ефект върху себе си, но като че ли устните стават една идея по-плътни. Нищо кой знае какво. Една приятелка също го ползва и твърди, че имало известни резултати.
  Нека не забравяме,че и очакванията ни към подобни изобретения на козметичната индустрия не трябва да са твърде завишени. Иначе какво щяха да правят в пластичната хирургия?
    
  Още един дефект: има едно специфично парещо-ментово-изтръпващо усещане. Вероятно предизвикано от въпросния пептид, не знам, но на мен ми е приятно. Дава едно такова особено усещане, че нещо се случва с устните ти в положителна насока :))). 
Това е една от причините да посягам към този глос, когато почувствам, че устните ми започват да сдават багажа.  Да ви призная честно, не знам до каква степен това е игра на въображението ми, но ако усетя дехидратация, едно нанасяне отстранява това чувство за дълго време. Най-малкото защото продуктът си седи на мястото, пък ти си седиш изтръпнал :D 
Шегувам се, чувството намалява по малко с времето, но внимавайте ... не на всеки му допада това усещане.

  Между другото ето още няколко позитиви на този глос - не се събира в ъгълчетата, не става на парцали, можете да го напластявате колкото си искате, а на изкуствено осветление и пряка слънчево, много красиво пречупва светлината. Освен това е безцветен и може да го нанасяте върху червило без да променя цвета му. Само че аз не съм много фен да го правя, един път опитах и бялото ми апликаторче стана на.... да не казвам. То се вижда на едната снимка, по принцип си беше напълно бял, а не розов.

  В заключение казвам ДА на този глос - бих си го взела отново и дори със сигурност ще опитам някой от другите цветове. Например интересен ми е KIM, в който няма нищо блестящо.
Ще ми е интересно да ми оставите коментар какъв е като цяло опитът ви с подобни уголемяващи глосове и имат ли те почва на вашите устни :)) 
_______________________________________

*Последвайте ме във FACEBOOK или се абонирайте за публикациите ми в  BLOGLOVIN .

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара

Ще се радвам, ако пожелаете да споделите Вашето мнение с мен !!! :)