Празни опаковки №2

By Pandasmakeup - 12:07

Привет!

Всички знаем колко трудно се събират интересни продукти за постове Empties. Особено при положение, че почти всички съдържат душ гелове и лосиони за тяло :). Декоративна козметика - в повечето случаи само срока на годност е причина да попадне в тази класация. 
В крайна сметка реших, че съм посъбрала малко нещица, които да представя пред вас:


 3 дезодоранта:
- Rexona invisible - против петна по дрехите е ок, но не ми хареса как предпазва.
- Nivea Pearl&Beauty - приятен аромат, предпазването е ок, но пръскаше доста талк.
- Dove Beauty Finish - взех го заради аромата му, но е в пъти по-зле предпазващ от този с грейпфрут и лимон, който споменах в предната публикация (ЦЪК)

Интимен сапун Bilka с млечна киселина: поредна опаковка, доволна съм. Искам да кажа какви всъщност са критериите за един интимен сапун? Да ухае добре и да не дразни, да не изсушава, както и да не получаваме разни течения от него. За мен този отговаря на всичко това (и е бюджетен).

Възстановяващ балсам за лесно разресване Victoria Beauty: ох, какво да кажа за това чудо. Без изплакване е, с кератин. За суха и изтощена коса, пише и че възстановява блясъка. Блясък не видях кой знае какъв, възстановяване също. Наистина улеснява разресването, но май нищо повече. С една дума - продукт, който ми остана напълно безразличен. Не успях да го намразя, нито да го обикна. Не направи кой знае какво за косата ми, освен да я ароматизира малко и да я направи с една идея по-лесна за разресване. 

Mаска за коса Ziaja with cocoa butter: тази маска, също както и другите продукти на Ziaja, който съм ползвала, не остави някакви възторжени чувства у мен. Мога да повторя казаното по-горе за Victoria: омекотява и улеснява разресването, ухае на кокос, но не забелязах някаква разлика в състоянието на косата ми след ползване. Все пак тези неща може да ги свърши и един обикновен балсам. От маските очакваме една идея повече.

Спирала Bourjois Volume Fast&Perfect: това чудо на техниката (да, техниката) ми беше
подарък за рождения ден преди 2 години. Отдавна е за коша, но как да хвърлиш въртяща се на 360 градуса автоматична четка?!?! Каква изненада беше когато я отворих! Голяма и тежка опаковка заради механизма над четката. Върти се и в двете посоки, жужи и беше голям купон да се гримираш с нея. В началото. После ти писва и започваш да я използваш, принизявайки я до най-обикновена спирала. Спомням си ,че беше доста скъпа, може би над 20 лв. Отдавна обаче ги няма или поне така мисля. Не ми даваше обема, който исках и изобщо ... това с въртенето не е направено да върши работа, а да създава впечатление.

Спирала Essence I love extreme crazy volume: 
хубаво спиралче, не чак колкото го хвалят, но в пъти по-добро за моите мигли от събрата си в черната опаковка. Силиконова четка, даваща ми сравнително бърз и достатъчен обем за дневен грим например. За вечерен предпочитам нещо по-впечатляващо. Не бих повторила покупка.

Фон дьо тен Oriflame The One: писала съм ревю за него и коректора от същата марка ТУК. На кратко - достатъчно харесван от мен продукт, за да имам вече втора опаковка. Много лек, но и нетраен. Имам светла кожа (много) и Porcelain просто ми заспа като цвят. Препоръчвам. Правя аналогия със серума на Bourjois. И двата са идеални за дневно ползване, но си трябва и запечатване с пудра.

Ролков дезодорант Avon Pur Blanca: мнооооого любим аромат и отново подарък от приятелка. Учудващо бях доволна от действието му, тъй като съм твърде недоверчива към подобни ролки. Все пак, за да сведа риска до минимум го ползвах предимно след душа преди лягане. Много свежо.

Благодаря, че отделихте от времето си за статията и ще се радвам да сте смели в изказването на мнения. А аз отивам да се погрижа да има какво да показвам в следващия Empties :))))

<3

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара

Ще се радвам, ако пожелаете да споделите Вашето мнение с мен !!! :)