Haul January, part 2 (iherb.com)

By Pandasmakeup - 18:13

Започваме с втората част на публикацията за покупките ми от iherb и този път ще си говорим по същество за всеки един от поръчаните продукти. Всъщност прецених да бъда малко по-изчерпателна отново за всеки един и ще се получи още една трета част на темата, която обаче реално ще пусна веднага след тази (ще оставя препратка в края). А ако сте изпуснали първата част, заповядайте ТУК.
Трябваше още вчера да съм готова с тези статийки, но днес вече твърдо съм решила никъде да не ходя вечерта, сложила съм си тампоните със зехтин на околоочния контур и съм заседнала зад бюрото :)
Винаги имам какво да кажа - изненадващо, дори и за новите неща, които си купувам, така че ако сте готови, направете си едно кафе или си налейте един бейлис и  да продължаваме напред :) .


Всички продукти, които си поръчах са с марката на ELF, Eco Tools, Real Techniques и едно изключение на Sierra Bees.
ELF- никога не бях ползвала нищо на тази американска марка, но съм чела доста. Освен това цените им са доста ниски в този сайт, за разлика от английския http://eyeslipsface.co.uk/ (където всъщност са същите,но в паундове. Логично обаче, поръчката от там би дошла доста по-бързо). Имате възможност да поръчате продукти на ЕЛФ и от сайта на http://sistersmakeup.bg/, там цените са в лева (ще давам и техните цени, за продуктите, които ги има).
ЕЛФ не тестват върху животни и не се внасят в България.
Eco Tools - имах само една тяхна четка преди поръчката, но знаете, че са хубави за класа си. От изкуствен косъм, внасят се в БГ. Ще ви информирам за цените им в лева от бг сайта на http://safo-bg.info/, от където може да си ги поръчате онлайн.
Real Techniques - много известни с качеството си четки, от изкуствен косъм, внасят се в БГ. Също ще давам цените от http://safo-bg.info/
Sierra Bees - нищо не бях чела за тях. За ваша информация това са продукти с органичен пчелен восък, не тестват върху животни и са eco friendly- кремчета,балсамчета,лосиони .... Не съм сигурна, но не мисля, че се внасят при нас. Освен това четох, че са вътрешен бранд на самия iherb.
Обичам балсами за устни, пристрастена съм (някой път трябва да ви обясня по научному как и защо се пристрастяваме към тях) и винаги имам поне по 6-7 броя разхвърляни по всички възможни места.
Та затова метнах 2-3 от тези в кошницата.

С какво да започнем, хайде първо да ви представя двете гел очни линии, които поръчах:
1. e.l.f. Cream Eyeliner in coffe
2. e.l.f. Cream Eyeliner in black
цена iherb: 3$/брой
цена sistersmakeup: 12 лв (без ддс)

Никога не съм умеела да си слагам очна линия. Може би и заради това съм смятала, че не ми стои добре. Но нещо съм се заинатила, че ще се науча да го правя и то висш пилотаж с гел линия. Освен това напоследък съм си въобразила, че кафявото ми отива, та айде, викам си, ако стана един голям майстор и ако реша всеки ден да се чертая....как ще я карам с една опаковка, дай две да взема..... така, за всеки случай.
Чела съм само позитиви за тази гел очна линия. Всяка идва с малка четка.

Продължавам с балсамите за устни и четките за грим:
3. Sierra Bees, Organic Vanilla Beeswax Lip Balm with Vitamin E  (2 бр)
4. Sierra Bees, Organic Cocoa Butter Lip Balm
цена iherb: 0,95$/брой
цена olx: 4,5 лв

Имат сайт (http://www.sierrabees.com/), но като цъкнете на online purchase, директно прехвърля към iherb.
Съдържат зехтин, пчелен восък,витамин Е, слънчогледово масло, какаово масло и натурални аромати.
Едно от доказателствата колко точно органичен е този продукт е, че когато ги отворих помислих, че са развалени. И днес ми стана много смешно, когато гледах един клип на Снежи (цък) от http://snejanaatanasov.blogspot.com/, в който тя обясняваше, че щом някой продукт ти мирише гадно, значи е био. Ами вярно си е :)))) 


източник: интернет
Всъщност това идва от факта, че няма изкуствени аромати, а миризмата на продукта идва от естествените съставки, например на какаовото масло.
Тези балсамчета са много готини и симпатични, но нямам кой знае какъв ефект от тях. Мазни са, имат усещането на вазелин, но не се задържат дълго на устните и не хидратират особено добре. Много са подобни на българските балсами Хармония (на снимката в ляво). Ползвала съм ги преди години и много ги харесвах, продават се във всяка аптека. 

5. E.L.F. Cosmetics, Lip Balm, Conditioning, SPF 15, Nice & Natural
цена iherb: 3$
sistersmakeup: няма такъв продукт

Много си го харесах този балсам, има аромат на плажно мляко и кокос. Усещам го като масло на устните си, има нюд ефект, за хидратация все още нищо не мога да кажа. Дразни ме, че не може да се нанася как да е, трябва си четка. С пръст е абсурд, не може да се загребе достатъчно количество, консистенцията седи по-твърда някак си.
Започвам четките от ляво на дясно:


6. Real Techniques by Samantha Chapman, Your Base/Flawless, Expert Face Brush:  цена iherb: 9; цена http://safo-bg.info/: 21 лв

 Кой не е чувал за тези четки. От изкуствен косъм, тази четка е предназначена за разнасяне на основа и фон дьо тен. Харесва ми да нанасям фон дьо тен-а си с четки с гъсти и къси косми, тип flat kabuki например. Тази ми се стори подобна и за това я поръчах, ползвах я три пъти, странна ми е с правоъгълната си форма, но е много хубава и ще свикна с нея.

7. Real Techniques by Samantha Chapman, Your Finish/Perfected, Blush Brush
цена iherb: 9$; цена http://safo-bg.info/: 27 лв
 Обожавам ружове и винаги съм в търсене на хубава четка. Тази също е доста хвалена. Моето мнение за нея е, че е добра за силно пигментирани продукти, защото е доста пукава и някак въздушно-рехава:). Не мисля, че би се справила добре със загребване на голямо количество продукт. От изкуствен косъм.

8. EcoTools, Eye Enhancing Duo Set, 4 Brush Heads
цена iherb: 5,99$; цена http://safo-bg.info/: 17 лв
Две четки за очен грим с двойни накрайници. Отдавна ги искам и понеже не ми бяха крещящо нужни, реших да са от iherb. Kaкто всички четки на Еco Tools и тези са от изкуствен косъм.
Shade & Define Brush -нанасяне на основен цвят+очна линия
Blend & Smudge Brush- блендване на цветовете+разнасяне на цвета по линията на миглите

9. EcoTools, Skin Perfecting Brush for BB/CC Creams
цена iherb: 7,99$; цена http://safo-bg.info/: 20 лв
А пък тази четка най-много я чаках. Толкова исках нещо свястно за нанасяне на CC крема ми, защото мразя да се цапам. Но се оказа учудващо жилава и твърда и изобщо не даде ефекта, който исках. Мисля, че за толкова нежна текстура като тази на един крем, трябва много по-мека четка. Ще видим как ще се сработим.

10. EcoTools, Bamboo Eye Shadow Brush
цена iherb: 3,99$; цена http://safo-bg.info/: 9 лв
Кой бяга от още една четка за сенки? Тази е единична и е с по-голяма глава, гъста и заострена. Мекичка е, както и останалите две. Мисля, че ще нанася основния цвят много бързо и ще се разберем добре с нея.

11. E.L.F. Cosmetics, Angled Blush Brush
цена iherb: 3$; цена в olx: 12-15 лв
Тази четка е невероятна. Стегната, с гъсто разположени и меки косми. Точно нея бих използвала със слабо пигментирани продукти и ще го правя с кеф. Не я намирам да се предлага в бг

Ако тази дъъълга публикация ви е харесала, директно преминавайте към следващата (ЦЪК ТУК), където ще си говорим за ружове и сенки :) 

<3

  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Много хубави неща си си избрала, влюбена съм в четките <3

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни неща! Имам имитация на Face Expert и съм си поръчала тази голямата за руж *дано да дойде:(* Но тази за фдт ми е любима и ми е много удобна. Сигурно оригиналната е невероятна!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, а сега ме е яд, че не си поръчах и тази за пудра. Не че ползвам пудра (!!!) :))), но изглежда толкова голяма и мека!!! :))))))))

      Изтриване

Ще се радвам, ако пожелаете да споделите Вашето мнение с мен !!! :)